en ganska så vanlig måndag för mig !

hej :)
Idag har jag varit på praktiken hela dagen mellan 8-16
sen när jag slutade gick jag o mamma en stund på torp sen åkte vi hem
nu har jag precis ätit gröt, skriver det här inlägget och kollar 2 and a half men, innan
jag ska ta upp böckerna för att börja plugga :/
nu ska ja dra ses o hörs i morgon puss !
hej :)

Idag har jag varit på praktiken hela dagen mellan 8-16
sen när jag slutade gick jag o mamma en stund på torp sen åkte vi hem
nu har jag precis ätit gröt, skriver det här inlägget och kollar 2 and a half men, innan
jag ska ta upp böckerna för att börja plugga :/
nu ska ja dra ses o hörs i morgon puss !

smile for your self not for another person !

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0