underbart med solen <3

en bra dag! :)
..
vaknade typ runt halv 11 längsta ja sovit på länge!
sen åt jag frukost och fixade rummet efter det drog jag in till stan för att
träffa emelie :) vi tog en fika på espresso house pratade lite och fick många goa skratt <3
hände mycket i stan endå folk som ramlade åt höger och vänster och folk som tog sig
tupplurar på kampenhof golvet.. haha!
vi gick också och hälsade på ida på hennes APL plats där hon rensade akvarium
eller typ planterade blommor :)
sen tog jag bussen hem käkade lite "mat" värmde gröt för orkade inte fixa mat haha!
efter det gick jag till stallet tog in hästarna och red och nu sitter jag här och ska se vad
ja ska hitta på men vi hörs senare eller i morgon <3
samma bild som för en dag sen typ men ska ta och föra över bilderna
från mobilen och kameran till datorn sen <3

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0