rätt go-dag ändå !

hejsan allihopa :)
idag har jag varit i skolan som många andra torsdagar :)
hade historia prov och svenska debatt gick väl ganska bra på båda
efter skolan hade jag köpt godis som jag har käkat lite av :)
sen åt jag majs och hembakat knäckebröd älskart så jävla gott godare än godis
och så är det GI-knäcke så typ lycklig !! :D sen somnade jag en timma...
och när jag vaknade pallrade jag mig ner till stallet för att sköta om mina små hästar
nu när jag kom upp drack jag lite kaffe och kollade lite TV
men nu ska jag ta mig ett träningspass trots tiden men jag menar shit the same
somnar ändå aldrig förän 12 typ ju så då kan jag ju lika gärna träna lixom :)
men skriver sen igen tror jag annars ses vi i morgon puss <3

sportlov i morgon efter 13.50 då happines <3

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0