lyckligast är ja!

hejsan :)

blev ju inte så bra uppdatering igår men var ju i göteborg med bästa vännen <3
det säger allt fan vad kul vi hade kändes oss bra vilsna ända tills vi kom till ljungskile
där det inte var en människa mer än oss någonstans och i göteborg hade vi knuffat
oss fram hela dagen haha underbart :)
..
nu har jag för en 20 min sedan ätit frukost men gick inte upp då :)
ne innan var jag i stallet från 8.50-11.00 har gjort klart i stallet och så har
jag ridit helt underbart med solen och allt :) älskar verkligen vår väder!
men nu ska jag bara vänta en 40min till så ska jag ge mig ut och springa!
springa ute helt otroligt skönt ska det bli men vi hörs senare! puss <3
just one day!! <3

Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0