Finns inga ord för min kärlek till dig <3

Ligger här i min säng och funderar på allt mellan himmel och jord ingenting känns så där jippie just nu..

Förutom då ja tänker på min älskade Ada hon är verkligen allt för mig hon finns alltid där i alla lägen för mig och hon förstår mig som ingen annan kan göra för hon är min andra halva utan dig Ada inget mig älskar dig nu och för alltid <33

Nu vet ja att ni tänker men hon är ju "bara ett djur" men ett djur har också känslor dem visar när det är någon dem inte tycker om men dem visar det på deras sätt eller om det är någon dem tycker om alla har vi känslor vare sig vi är människa eller ett djur !

Ada är min bästa vän och min andra halva älskar dig mer än allt <3


Kommentarer

Skriv något här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0